Balido

Vzdělávací a poradenské služby pro veřejnou správu. Akreditovaná společnost dle zákona č.312/2002 sb.

  • Přihlásit

    Přihlásit se

    V případě, že ještě není vaše obec/firma zaregistrována
    do našeho objednávkového systému, prosím registrujte se.

  • Registrovat

    Registrace

    Přihlašovací údaje
    Uživatelské údaje
    Fakturační údaje
    Bankovní spojení
  • Úvod
  • Kurzy / školení
  • Školící prostory
  • Lektoři
  • O nás
  • Kontakt
  • Konference Energetická inventura

Top asistentka

  • Úvod
  • Kurzy / školení
  • Top asistentka
Ladislav Špaček

Popis

Zajímají Vás změny v českém jazyce, trendy v odívání, pravidla společenského styku, tipy na uvolnění bolavých zad, triky na zvládání složitých komunikačních situací nebo etiketa v písemném projevu? Pak je náš mini-kongres právě pro vás!

Ve spolupráci s Akademií nevšedního vzdělávání nabízíme účast na jednodenním mini-kongeresu TOP ASISTENTKA (máme k dispozici 100 míst). V jeho rámci proběhne 6 seminářů s 6 lektory. Jedním z nich je přímo pan Ladislav Špaček– výuku etikety jsme svěřili do těch nejlepších rukou.

Asistentka je první a často i poslední člověk, se kterým se návštěva setká. Na ní tedy záleží, jakým dojmem úřad/organizace působí.

Koncept kongresu a obsah seminářů je postaven tak, aby asistentka byla schopna od druhého dne zlepšit prezentaci svoji i svého zaměstnavatele. Zároveň série kvalitních seminářů během jediného dne přináší úsporu jejich času i vyšší efektivitu práce.

Cílem naplánovaných seminářů není říci vše, ale seznámit asistentky s nejdůležitějšími tématy, které mají pro práci okamžitý efekta případně probudit zájem o sebevzdělávání. Kongres se koná v kongresovém centru a je vhodným místem pro sdílení zkušeností mezi asistentkami.

Součástí ceny jsou školicí materiály, coffee-breaky a oběd, jsou samozřejmě zajištěny všechny potřebné pomůcky (vč. over-ballů).

Program

8:00 až 8:30 – prezence

8:30 až 9:30 Asertivita a empatie v administrativní praxi?!? – Zuzana Stolarská
Cože!?! Asertivita a empatie??? Tak na toto já nemám čas!!! To je škoda, chtělo by se říci... Protože znát pár triků z asertivní a empatické písemné komunikace znamená, že zvládneme hravě a s lehkostí odpovědět na neomalenou stížnost, vykřičenou reklamaci, zpěvný dopis nebo invektivní e-mail. A těšte se, vše důležité zdoláme za pouhých 3 577 vteřin...

9:30 až 10:30 Jak říci NE! Jak říkat ANO… – Zdenka Tmějová
Čemu říci ANO a čemu NE ve svém životě? Jak jasně definovat, co chceme a co ne a v souladu s tím komunikovat? Co je pro nás nepřiměřený požadavek? Co nám brání říkat NE? Jaké následky má říkání ANO na to, co nechceme? To vše se naučíme na tomto semináři a jako bonus přidáme návod na diplomatické NE.

10:30 až 11:00 – coffee-break

11:00 až 12:30 Jak být profesionální a šik – Helena Bedrnová
Získáte rady a tipy jak být jednoduše originální a elegantní, dozvíte se desatero pravidel v oblékání (volba dress-codu, kombinace stylů apod.) a zjistíte, jaké jsou aktuální trendy.

12:30 až 13:15 – společný oběd

13:15 až 13:45 Etiketa a normy v písemném styku – úprava písemností podle normy – Radim Martynek
Získáte souhrn nejdůležitějších pravidel společenského „chování“ v písemném styku a návod jak na e-mailovou korespondenci. Pokud jste do dneška používaly v e-mailech „dobrý den“, dozajista si to propříště rozmyslíte.

13:45 až 14:45 Akademie zad aneb aby záda nebolela – Martin Trávník
Pokud sedíte i 8 hodin denně (nedej záda víc), bude se Vám hodit právě tento workshop. Seznámíte se s metodikou správného držení těla při kancelářské práci, s optimálním postavením těla při sezení za stolem, při chůzi na podpatcích, při zvedání a přenášení šanonů. Společně si předvedeme praktické cviky pro uvolnění partií, které jsou nejvíce zatěžovány právě při sedavém zaměstnání.

14:45 až 15:15 – coffee-break

15:15 až 17:15 Společenská etiketa s Ladislavem Špačkem
Jaká je role a image asistentky? Je oporou svému šéfovi, organizuje jeho program a často i volný čas, předvídá a ví, že jeho úspěch je i jejím úspěchem… Řekneme si něco o telefonování, o psaní sms zpráv klientům a pak to nejdůležitější: jak vítat návštěvu, delegaci, klienta, hosty. Jak zdravit, jak je provést budovou společnosti. Nejnáročnější je však obsluha při jednání. Dozvíme se, jak správně občerstvení připravit, co by na stole být mělo a nemělo, v jakém pořadí obsluhujeme hosty a na co si dáváme pozor. Servírujeme zprava, nebo zleva? Jak podáváme kávu? To vše se dozvíme v rychlokurzu Ladislava Špačka.

17:15 až 17:45 – autogramiáda

Lektoři:

Ladislav Špaček

Původním povoláním pedagog, vyučoval na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy, v letech 1990–1992 byl redaktorem a moderátorem Československé televize, od roku 1992 působil téměř jedenáct let na Pražském hradě jako mluvčí prezidenta Václava Havla, odborník na etiketu a diplomatický protokol.

Zuzana Stolarská

Lektorka, filoložka, spoluautorka odborné publikace Písemná komunikace v praxi (www.jaknadopisy.cz).

Martin Trávník

Lektor metody SM systém a garant systému, na seminářích učí, jak správně sedět, stát, chodit (nejen na podpatcích), zvedat břemena, v centru Akademie zad pak napravuje problémy vzniklé špatným držením těla, výhřezy meziobratlových plotének, skoliózy, během let se jeho zaměření rozšířilo o masáže, kineziotaping a další metody, které pomáhají lidem od bolesti.

Helena Bedrnová

Koučka, lektorka, mentorka, imagemakerka a módní návrhářka, ve své práci přistupuje ke každému člověku jako k výjimečné bytosti, pracuje intuitivně s plným naladěním na klienta, věří, že vše se děje pro naše dobro a vše má svůj čas, věří, že pro klienta, který k ní přichází, má to nejlepší, co v daný okamžik potřebuje, svou práci dělá s láskou, nadšením, úctou a pokorou – naplňuje své poslání pomáhat, podporovat, rozvíjet a přispívat k osobnímu rozvoji sebe a druhých.

Zdenka Tmějová

Lektorka, terapeutka, poradkyně v mezilidských vztazích, koučka, absolventka katedry filozofie a psychologie Filozofické fakulty Univerzity Karlovy, absolvovala výcvik v Gestalt terapii Institutu IGTP, koučink pro kouče v Koučink centru, NLP Practitioner (neurolingvistické programování), kognitivně-behaviorální terapii, hypnotickou a nehypnotickou psychoterapii M. H. Ericksona, výcvik asertivity, telefonické krizové intervence a řadu psychologických seminářů zaměřených na psychodiagnostiku, dlouhodobě působí jako lektorka se zaměřením na komunikační dovednosti, asertivní komunikaci, typologii osobnosti, zvládání stresu a náročných situací, relaxační techniky a emoční inteligenci.

Radim Martynek

Specialista na ČSN 01 6910 a související legislativu, lektor semináře Etiketa a normy v písemném styku – úprava písemností podle normy, účastník připomínkového řízení k normě ČSN 01 6910 z roku 2007, autor revize normy ČSN 01 6910 z roku 2012, který své semináře pojímá velmi nevšedním až humorným způsobem, autor publikace Písemná komunikace v praxi.

Informace o kurzu

  • Číslo akreditovaného kurzu:
  • Variabilní symbol:199801
  • Termín:Termín bude upřesněn
  • Místo:Top hotel Praha
  • Forma výuky:Prezenční
  • Poznámka:Uvedená cena je bez DPH.
  • Cena:3777 Kč

Na tento kurz je již registrace uzavřena

Další kurzy

Vzdělávací a poradenské služby pro veřejnou správu

Odkazy

  • Úvod
  • Kurzy / školení
  • Školící prostory
  • Lektoři
  • O nás
  • Kontakt
  • Obchodní podmínky

    Obchodní podmínky

    Obchodní podmínky společnosti BALIDO,s.r.o., IČ: 24793353 (dále jen pořadatel)

    • Objednatel se zavazuje, že závaznou přihlášku na vzdělávací akci nebo jiný typ akce (dále jen „akci“) zašle pořadateli prostřednictvím příslušných webových stránek akce, popř. písemně jiným způsobem, nejpozději do termínu uvedeném na příslušných webových stránkách společnosti BALIDO,s.r.o..
    • Objednatel odesláním přihlášky prohlašuje, že uvedl pravdivé informace, před odesláním přihlášky se seznámil s obchodními podmínkami pořadatele a s těmito obchodními podmínkami souhlasí.
    • Objednatel si je vědom skutečnosti, že v případě uvedení nepravdivých informací může být jeho jednání považování jako protiprávní se všemi z toho vyvozujícími důsledky.
    • Pořadatel prohlašuje, že objednatel může sebe nebo jinou osobu (dále jen „účastník“) přihlásit přímo prostřednictvím příslušných webových stránek společnosti Balido s.r.o., nebo kontaktním e-mailem dané akce, případně si přihlášku vytisknout a zaslat ji poštou (Balido,s.r.o. Denisou nábřeží 5, 301 00 Plzeň). Výjimečně si může objednatel přihlášku zajistit telefonicky u pořadatele, ale tuto přihlášku pak musí zaslat dodatečně v písemné podobě, nejpozději však v termínu telefonicky dohodnutém s pořadatelem.
    • Pořadatel se zavazuje, že přihlášení účastníci akce budou evidováni podle pořadí doručených přihlášek. Pořadatel se zavazuje, že písemně vyrozumí objednatele o přijetí přihlášky.
    • Pořadatel vyrozumí zároveň objednatele (případně jím vyslané účastníky), kteří nebudou z kapacitních nebo jiných důvodů zařazeni na jimi vybranou akci a nabídne jim náhradní termín, umožní-li to charakter akce, případně zrušení přihlášky.
    • Smluvní strany souhlasí, že při neúčasti účastníka (nebo jeho náhradníka) na akci, nebude přihláška zrušena a objednatel je povinen uhradit smluvenou částku jato by se akce zúčastnil.
    • Storno objednávky:
      • u vzdělávácí akce lze provést nejpozději 7 kalendářních dní před termínem konání akce
      • u konference lze provést nejpozději 60 kalendářních dní před termínem konání akce
      • v případě konference lze 30 až 59 kalendářních dní před termínem konání akce provést storno s vrácením 50 % poplatku
    • Objednávka bude zrušena pouze na základě písemného a podepsaného zrušení přihlášky (prokazatelným e-mailem, potvrzeným pořadatelem).

    Platební podmínky:

    • Po obdržení přihlášky pořadatel zaregistruje objednatele (účastníka) do seznamu účastníků dané akce. Na podkladě platné přihlášky pořadatel vyhotoví daňový doklad (fakturu), kterou odešle objednateli.
    • Objednatel se zavazuje, že platbu provede na číslo účtu pořadatele uvedeném na faktuře v termínu splatnosti uvedeném taktéž na faktuře.
    • Nebude-li objednatelem faktura uhrazena v termínu splatnosti, může pořadatel po objednateli požadovat podle zákona č. 89/2012 Sb., vedle jistiny i úroky z pozdní platby.
    • Cena uvedená u akcí je vždy bez DPH (DPH je u neakreditovaných akcí nebo akcí na které se akreditace nevztahuje připočítávána podle platného zákona o DPH).
    • V případě, že se jedná o vzdělávací akci akreditovanou u Ministerstva vnitra ČR dle zákona 312/2002 Sb. pro úředníky územních samosprávných celků nebo rekvalifikační kurs akreditovaný MŠMT a jsou splněny podmínky pro osvobození od DPH, bude jako konečná cena fakturována bez DPH. Splnění podmínek pro osvobození určuje pořadatel.
    • Při zrušení akce pořadatelem bude objednateli zasláno vyrozumění o zrušení akce.
    • Informace uvedené v nabídce pořadatele jsou platné, pokud pořadatel neoznámí objednateli nebo přihlášeným účastníkům informace o jejich změně, nebo o zrušení celé akce.
    • V případě, že se jedná o vzdělávací akci akreditovanou u Ministerstva vnitra ČR dle zákona 312/2002 Sb. pro úředníky územních samosprávných celků nebo rekvalifikační kurs akreditovaný MŠMT, předá pořadatel účastníkovi vzdělávací akce po absolvování akce osvědčení o účasti na vzdělávací akci.
    • Odesláním přihlášky na akci dává objednavatel souhlas pořadateli se zpracováním osobních údajů objednatele i účastníka pro účely organizace a evidence školení. Ochrana osobních údajů účastníka akce podléhá úpravě v NAŘÍZENÍ EP A RADY (EU) 2016/679) ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů – společně dále také jen jako „GDPR“.
    • Objednatel nebo účastník mají právo kdykoliv požádat pořadatele o vyjmutí ze seznamu evidovaných osob.
    • Údaje, které pořadatel od objednatele obdrží, může pořadatel použít k vlastnímu marketingovému průzkumu, reklamě nebo nabídce poskytnutí další služby, a to výhradně pořadatelem. Pořadatel se zavazuje, že tyto údaje neposkytne třetí osobě.

    Za pořadatele BALIDO,s.r.o.

    Jednatel společnosti

  • Souhlas a poučení o ochraně osobních údajů

Kontakty

  • Denisovo nábřeží 1000/4
    301 00 Plzeň - Východní Předměstí
  • +420 602 348 178
    +420 602 300 021
  • info@balido.cz
    brousek@balido.cz

Akreditace

BALIDO s.r.o., IČ: 24793353 je akreditovaná vzdělávací instituce dle zákona č. 312/2002 Sb., číslo akreditace: AK/I-36/2017.

Stáhnout pdf.

@ 2025 Balido. Všechna práva vyhrazena

  • By Siteone
  • Úvod
  • Kurzy / školení
  • Školící prostory
  • Lektoři
  • O nás
  • Kontakt
  • Konference Energetická inventura
  • Přihlásit
  • Registrovat